Etiketlerin Threads’e eklenmesi, pazarlamacılar için keşfedilebilirliği artırmış olsa da, daha küçük bir kullanıcı kitlesi, daha fazla yatırımın önündeki bir engel olarak duruyor. Instagram’ın başkanı Adam Mosseri’ye göre, Threads’te diğer platformlardan farklı olarak kullanıcılar, etiketlerde boşlukları ve özel karakterleri kullanarak tüm konuları yazabiliyorlar. Ancak Threads’teki her gönderi sadece bir etiketle sınırlı.
Threads’te keşfedilebilirlik konusunda sorun yaşandığı, ancak etiketlerin markaların platforma yaklaşımını değiştirebileceğini belirtiliyor. Artık markalar, takipçilere bağlı kalmak yerine ilgi alanları, konular veya anahtar kelimeler temelinde insanlara ulaşabilirler.
Küresel bir lansman yapmasına rağmen Threads’in günlük aktif kullanıcı sayısında bir düşüş yaşanıyor. Bu durum, kaynakları sınırlı olan ve geniş kitlelere ulaşan TikTok gibi platformları tercih eden markalar için endişe kaynağı. Threads’in, gerçek zamanlı kültür, spor ve eğlence içeriğinde X (eski adıyla Twitter) gibi platformlarla rekabet etmek için daha fazla çaba harcaması gerekiyor.
Threads, Temmuz ayındaki lansmanından kısa bir süre sonra 111,6 milyon kayıtla umut verici bir başlangıç yaptı. Ancak veriler, markaların paylaşım hızının yavaşladığını gösteriyor ve ABD’de Threads’in iOS ve Android için aylık aktif kullanıcıları Kasım ayında bir önceki aya göre %1,7 artış gösterdi, ancak bu artış mütevazı.
Etiketler, gerçek zamanlı konuşmaları kolaylaştırmayı amaçlayan bir özellik olan Threads için kritik. Ancak bazı verilere göre, makale bağlantıları veya haber hikayeleri içeren içerik Threads’te iyi performans göstermiyor ve sohbeti başlatan gönderiler daha iyi sonuç veriyor.
Sonuç olarak, Threads’teki etiketler keşfedilebilirliği artırsa da, platformun azalan kullanıcı kitlesi ve gerçek zamanlı içerikteki kısıtlamalar, TikTok veya X gibi diğer platformlarla karşılaştırıldığında markalar için çekiciliğini engelliyor. Threads’in markalı hashtag’leri etkileyebilecek bir etiket kısıtlaması var ve platformun gerçek zamanlı kültür ve içerikte diğerleriyle rekabet edebilmesi için hâlâ çaba harcaması gerekiyor.